Jakość i standardy

Burmatex® Limited to brytyjski producent płytek i paneli dywanowych. Naszym celem są rozwiązania podłogowe produkowane w Wielkiej Brytanii, tworzące trwałą wartość na całym świecie.

Aby dostarczać produkty o niezmiennie wysokiej jakości, Burmatex® przyjął system zarządzania jakością ISO 9001:2015. Aby zmniejszyć swój wpływ na środowisko, Burmatex® przyjmuje system zarządzania ISO 14001:2015 EMS. Zgodnie z naszymi wartościami, w szczególności „Doskonałością”, kadra kierownicza wyższego szczebla jest zaangażowana w ochronę środowiska, zapobieganie zanieczyszczeniom i swoje obowiązki w zakresie zgodności z prawem w kontekście organizacji. Ponadto stale podnosimy jakość w każdym aspekcie naszej działalności i zmniejszamy jej wpływ na środowisko.

Wszystkie procesy i procedury są osadzone w naszych standardowych procedurach operacyjnych. Są one poddawane corocznemu przeglądowi poprzez audyt wewnętrzny i zewnętrzny, którego wyniki są poddawane corocznemu przeglądowi w ramach procesów QMS i EMS.

Carpet tiles: cordiale, lateral at Hartsdown Academy

Polityka jakości

Pobierz naszą Politykę jakości i ochrony środowiska Burmatex®.

Postaramy się:

  1. Zmniejszyć nasz ślad węglowy poprzez stosowanie produktów niskoemisyjnych i neutralnych pod względem emisji dwutlenku węgla zarówno w istniejących produktach, jak i nowych produktach, tam gdzie to możliwe.
  2. Zmniejszyć zapotrzebowanie na zasoby naturalne, monitorując zużycie surowców i energii oraz starając się ograniczać ich zużycie, gdy tylko jest to możliwe.
  3. Staramy się, gdzie to możliwe, pozyskiwać alternatywne, zrównoważone surowce.
  4. Ograniczyć ilość odpadów trafiających na wysypiska przez klientów w całym kraju, korzystając z naszej usługi odbioru płytek dywanowych i paneli z miejsca budowy, pracując nad rozwiązaniem opartym na gospodarce o obiegu zamkniętym dla naszych rynków i odpadów na miejscu.
  5. Zaprzestać składowania odpadów z fabryki i stale mierzyć odpady nadające się do recyklingu.
  6. Ciągłe doskonalić i rozwijać systemy zarządzania EMS i QMS poprzez regularne przeglądy.
  7. Spełniać wszelkie oczekiwania naszych klientów poprzez monitorowanie i mierzenie wszystkich procesów od sprzedaży aż po końcową dostawę.
  8. Włączyć nasze Zasady Zrównoważonego Rozwoju, eco2matters®, do naszego myślenia strategicznego i działalności komercyjnej.

Niniejsza polityka będzie corocznie poddawana przeglądowi przez zespół kierowniczy wyższego szczebla, a następnie przekazywana wszystkim pracownikom w drodze odpraw, notatek wewnętrznych i szkoleń. Dodatkowo udostępniana jest na zamówienie zainteresowanym podmiotom zewnętrznym.

Mederic Payne
Dyrektor naczelny