Jakość i standardy
Burmatex® Limited to brytyjski producent płytek i paneli dywanowych. Naszym celem są rozwiązania podłogowe produkowane w Wielkiej Brytanii, tworzące trwałą wartość na całym świecie.
Aby dostarczać produkty o niezmiennie wysokiej jakości, Burmatex® przyjął system zarządzania jakością ISO 9001:2015. Aby zmniejszyć swój wpływ na środowisko, Burmatex® przyjmuje system zarządzania ISO 14001:2015 EMS. Zgodnie z naszymi wartościami, w szczególności „Doskonałością”, kadra kierownicza wyższego szczebla jest zaangażowana w ochronę środowiska, zapobieganie zanieczyszczeniom i swoje obowiązki w zakresie zgodności z prawem w kontekście organizacji. Ponadto stale podnosimy jakość w każdym aspekcie naszej działalności i zmniejszamy jej wpływ na środowisko.
Wszystkie procesy i procedury są osadzone w naszych standardowych procedurach operacyjnych. Są one poddawane corocznemu przeglądowi poprzez audyt wewnętrzny i zewnętrzny, którego wyniki są poddawane corocznemu przeglądowi w ramach procesów QMS i EMS.
Polityka jakości
Pobierz naszą Politykę jakości i ochrony środowiska Burmatex®.
Postaramy się:
- Zmniejszyć nasz ślad węglowy poprzez stosowanie produktów niskoemisyjnych i neutralnych pod względem emisji dwutlenku węgla zarówno w istniejących produktach, jak i nowych produktach, tam gdzie to możliwe.
- Zmniejszyć zapotrzebowanie na zasoby naturalne, monitorując zużycie surowców i energii oraz starając się ograniczać ich zużycie, gdy tylko jest to możliwe.
- Staramy się, gdzie to możliwe, pozyskiwać alternatywne, zrównoważone surowce.
- Ograniczyć ilość odpadów trafiających na wysypiska przez klientów w całym kraju, korzystając z naszej usługi odbioru płytek dywanowych i paneli z miejsca budowy, pracując nad rozwiązaniem opartym na gospodarce o obiegu zamkniętym dla naszych rynków i odpadów na miejscu.
- Zaprzestać składowania odpadów z fabryki i stale mierzyć odpady nadające się do recyklingu.
- Ciągłe doskonalić i rozwijać systemy zarządzania EMS i QMS poprzez regularne przeglądy.
- Spełniać wszelkie oczekiwania naszych klientów poprzez monitorowanie i mierzenie wszystkich procesów od sprzedaży aż po końcową dostawę.
- Włączyć nasze Zasady Zrównoważonego Rozwoju, eco2matters®, do naszego myślenia strategicznego i działalności komercyjnej.
Niniejsza polityka będzie corocznie poddawana przeglądowi przez zespół kierowniczy wyższego szczebla, a następnie przekazywana wszystkim pracownikom w drodze odpraw, notatek wewnętrznych i szkoleń. Dodatkowo udostępniana jest na zamówienie zainteresowanym podmiotom zewnętrznym.
Mederic Payne
Dyrektor naczelny